Promovare afacere
Cum promovez compania: online sau offline?
April 27, 2017
Delta Dunarii, conditii infloritoare
July 18, 2017

 

 

La ce ajuta Facebook Pixel code?

  • Masori ce se intampla in mod real cu cei care dau click pe reclamele tale
  • Facebook iti poate optimiza campaniile in mod automat
  • Poti vedea rezultatele reale ale reclamelor tale
  • Ajungi la potentiali clienti care ti-au vizitat siteul, al caror contact nu il ai – daca are cont de Facebook, si tu ai Pixel pe site, Facebook va face legatura si ii va afisa anumite reclame in functie de ce a vizitat pe siteul tau. Spre exemplu afisezi reclama celor care au vizitat anumite pagini din site-ul tau in ultimele “x” zile. Cu un cost foarte mic, de cativa euro, ajungi fix la cei care au fost pe pagina ta si nu au cumparat. Poti incluziv acest lucru sa-l optimizezi. Nu ai contul lor dar ai facebook pixel si poti sa ajungi la cei care au ajuns la tine dar tu nu ai contactul lor. Cum ajungi la ei, cum optimizezi? Ai toate acestea in Ads.
  • Te poti adresa ulterior in functie de ce au făcut pe site sau in functie de ce nu au facut, adica te poti adresa celor care au accesat pagina x dar nu au cumparat (nu au vizitat pagina “Multumim”).
  • Scalezi campaniile tale plecand de la date minimale. Facebook este de o inteligenta rara. Daca pe siteul tau ajung 1000 de oameni pe o anumita pagina (din newsletter, de la un partener, de la un afiliat, din Google search sau din orice alta sursa) si tu ai pixel code instalat, cand aduni – creezi audienta – “vreau sa creez o audienta din cei care au vizitat pagina aceasta – si facebook zice: da, ok, in ultimele x zile, ti-au vizitat 1000 de oameni aceasta pagina”. Tu derulezi o campanie pentru ei, poti crea ceea ce se numeste audienta asemanatoare: sa gasesti pe Facebook cateva zeci de mii de oameni care seamana cu astia 1000 – ai nevoie de minim 100 ca sa poti face o audienta – Gaseste pe tot Facebookul pe cei care seamana la profil cu cei care au ajuns pe pagina mea, se cauta in functie de interes, date demografice etc si se adreseaza altor oameni asemanatori cu cei care ti-au vizitat pagina. Facebook face un profil din cei care ti-au vizitat pagina, apoi serveste reclamele tale celor care seamana cu cei care au ajuns pe site-ul tau. Deci poti scala pornind de la date minimale si ajungi la 100.000 de oameni care seamana cu cei minim 100 sau 1000 pe care tu ii ai deja.

Care este primul pas? Cum il instalezi?

Ads management > Meniu > Pixel > Creeaza Pixel – daca vezi creeaza un Pixel Facebook inseamna ca nu il ai. Poti crea un pixel per cont de publicitate. Mai multe cu Business Manager Account.

Instrument prin care poti instala Eveniment Pixel

 

Cum verifici daca merge?

https://chrome.google.com/webstore/detail/facebook-pixel-helper/fdgfkebogiimcoedlicjlajpkdmockpc – extensie pentru Chrome care iti arata daca ai pixel instalat sau nu

 

Numarul de id din pixel Chrome helper il gasesti ca id la reclama, id-ul tau. Poti avea 2 pixel codes:  unul general si unul specific.

Ce unelte de automatizare iti recomand?

O super unealta: instaleaza codul de eveniment. Un alt plugin pe care il poti instala pe site-ul tau – pixelyoursite – search

Exista si varianta pro. Este un plugin foarte bun, e facut de niste romani din Bujoreni, iar acest plugin a facut inconjurul lumii si e recomandat de toti expertii in Facebook Ads! Au tutoriale si ghid gratuit. Pui pixel id-ul tau in setari. Daca e instalat, nu mai e nevoie sa instalezi insert header and footer plugin sau alta modalitate de a instala pixelul.

Ajuta la evenimente, evenimente dinamice, daca ai Woocommerce te va ajuta pentru evenimente si pentru dynamic ads. Vei vedea ca in facebook cand dam cofigureaza si vrei sa instalezi un cod de eveniment (vei avea nevoie de ele) – adaugare in cos spre exemplu, daca cineva a adaugat in cos un anumit produs si nu a cumpara deci ii mai facem promo. A adaugat info de plata si a completat dar tot nu a cumparat. Sau a facut o achizitie – pui cod in pagina de Thank you.

 

Poti pune direct in plugin url si evenimetele aferente.

Pluginul este recomandat de experti Facebook Ads la nivel global. Poti folosi un pixel pentru Achizitie, unul pentru vizite etc. Cu 1 Euro poti sa ajungi la 1000 de oameni.