Indreptarea dintilor sau protetica dentara?
February 28, 2017
Pixel facebook
Reclame Facebook Ads cu Pixel
July 9, 2017

Afacerea ta poate fi promovata online sau offline, prin intermediul bannerelor, reclamelor sau obiectelor promotionale precum pixuri personalizate Parker. Cel mai bine este sa alegi sa iti promovezi afacerea in ambele moduri. Internetul te poate ajuta sa obtii trafic constant, deci clienti constant cu acelasi efort constant lunar, in cazul serviciilor de optimizare SEO.

Promovare afacere

Invata sa creezi bannere pentru promovarea eficienta a unui site

Cresterea fenomenului de globalizare a facut competitia dintre antreprenori sa fie mult mai intensa. Introducerea Internet-ului a dus competitia la un nivel global. Detinatorii de afaceri nu vor decat sa isi promoveze produsele si sa le produca, ci vor sa incerce noi tehnici si strategii pentru a obtine o parte mai mare a pietei. Antreprenorii tintesc catre mentinerea unei reputatii impresionante la nivel global in toate formele media. Internet-ul este o forma a media cu ajutorul careia se poate crea imaginea unei afaceri, cu ajutorul careia se poate sustine o afacere, cu ajutorul careia se poate promova un site de afaceri si nu numai. Utilizatorii gasesc un potential foarte mare in acest mediu. Cu ajutorul Internet-ului un utilizator isi poate promova site-ul afacerii sale, facand legatura cu potentiali clienti din alte zone geografice, legatura care le poate spori vanzarile. Antreprenorii de succes isi promoveaza site-urile foarte riguros folosind uneori anunturi infrumusetate, evoluate denumite bannere.

Folosirea banner-elor in promovarea unui site

Oamenii de afaceri folosesc anumite site-uri, blog-uri, articole si directoare pentru a-si promova site-urile. Totodata acestia fac eforturi masive pentru a posta cat mai multe bannere in diverse locuri intens vizitate de pe Internet pentru a-si asigura expunerea necesara atragerii de clienti noi si pentru a-si promova site-urile. Banner-ele sunt acele reclame, acele anunturi care apar in interiorul altor site-uri. Continutul acestor site-uri este relevant pentru tema si subiectul banner-elor postate. De exemplu un antreprenor care vinde pantofi ar trebui sa-si posteze banner-ul pe un site care se ocupa de vanzarea de incaltaminte. Doar asa isi poate promova cu succes site-ul cu ajutorul banner-elor. Daca isi va posta banner-ul pe un site care se ocupa de patiserie, nu va avea niciun rezultat, deoarece vizitatori acelui site nu vor baga de seama anuntul sau. Asadar un antreprenor ar trebui sa-si posteze strategic banner-ele pentru ca actiunea de promovare a site-ului sau sa dea roade. Aceasta postare strategica va atrage la randul ei un trafic sporit si implicit un numar mai mare de vanzari.

Design-ul banner-elor

Activitatea de design a unui banner necesita creativitate si cunostinte tehnice. Un astfel de designer ar trebui sa aiba cunostinte despre grafica si animatie, si despre uneltele folosite in crearea de bannere. Un banner poate contine astfel animatii Flash, sunete sau tot felul de elemente care sa atraga vizitatori si care sa ajute la promovarea site-ului aflat in spatele fiecarui banner.