Securitatea contului de cPanel
June 17, 2013
Cateva date despre statisticile Google Analytics
November 24, 2013

1. Indexarea nu se face doar pe baza unui cuvant cheie. Indexarea se face pe baza de ping sau link-uri de la un site indexat deja de Google si se face in momentul cand Google intra pe acel site. Intr-adevar cuvantul cheie prin intermediul caruia se da link catre site e un factor de impact major. De exemplu un site cu PR6 e foarte bun, excelent chiar, dar doar daca ai un link de pe pagina respectiva de PR6. Nu este acelasi lucru daca ai link de pe un site cu PR6 daca pagina de pe care primesti link are PR 0 sau No authority. Insa daca site-ul are autoritate conteaza orice fel de link pentru ca va face pe google sa creada ca si tu ai autoritate daca acel site iti da un link lasat liber de urmat pentru Google.

2. Faptul ca iti postezi anuntul pe un site e bine, insa asta nu garanteaza ca iti vor creste vanzarile.

3. Multe site-uri iti spun ca ofertele tale au prioritate maxima in catalogul national de afaceri si apar pe prima pagina a portalului cand te loghezi. Aici nu inseamna ca vor avea si pentru alti utilizatori aceeasi prioritate. Deci chiar nu are nici o valoare acest aspect.

4. Faptul ca iti poti adauga mai multe oferte cu link, e avantajos doar daca link-ul ar fi de pe o pagina de page rank mare.

5. Faptul ca primesti recomandari pentru cresterea vanzarilor ar fi un plus, insa cu siguranta va fi un email personalizat si automat bazat pe statistici.

6. Pagini fara reclame – un plus insa intrebarea este cati utilizatori stau sa caute cuvinte cheie pe un alt site, cand e mult mai usor sa faci un search in Google si apoi sa mergi la pagina de contact.

7. Campania platita este evidentita in catalog si se diferentiaza clar de firmele listate in mod gratuit. De acord. Insa intrebarea este cati platesc astfel incat tu sa fii evidentiat? De obicei platesc multi si tu oricum nu apari neaparat pe prima pagina decat la inceput o perioada, apoi nu mai apari ca apar urmatorii care platesc.

8. Ei ofera gratuit instrumentele necesare pentru promovarea companiei pe Facebook, Twitter sau noul Google+.

Iti dau niste instrumente dar campania de social media oricum se plateste separat. Se bazeaza pe faptul ca oamenii au auzit de schimbarea Google si de influenta din social media care intr-adevar este un factor important.

Cam asta este ideea si analiza noastra asupra ofertelor existente pe piata romaneasca. Nu putem spune ca nu te ajuta deloc, insa este vorba doar ca apari intr-un portal de unde e posibil sau nu sa castigi cativa clienti.