Mitul ofertelor de promovare in portaluri platite
November 5, 2013
Ce facem cand pagini importante ale site-ului dispar din Google
December 2, 2013

Google Analytics iti poate oferi datele de care ai nevoie pentru a-ti imbunatati site-ul.

De exemplu pe care pagini s-a stat mai mult inseamna ca acela este subiectul pe care sa il abordezi mai mult
Google Analytics>content > Top Content
Landing pages – pe ce pagina au intrat cei mai multi, au avut cel mai mic BR
Top Exit Pages – de pe paginile de pe care au iesit cel mai mult trebuie pus content care sa ii tina pe site – eventual content de pe paginile pe care s-a stat cel mai mult
Vezi de pe ce pagini ies cei mai putini si abordeaza subiectele din pagina respetiva
Content Drill Down
Vezi cele mai vizualizate pagini (page views, unique page views) si genul acela de subiecte abordezi, vezi Average time on page – si pe ce pagini s-a stat cel mai mult pe acelea le aprofundezi sau pui continut si links catre alte subiecte asemanatoare din site

Google Analytics Goal Flow

Vezi de pe ce pagini s-a iesit cel mai mult – BR cel mai mare si le imbunatatesti, pui link catre paginile pe care s-a stat cel mai mult dinspre paginile pe care s-a stat cel mai putin
Traffic Sources > Keywords > Visits
Vezi pe ce keywords s-a stat cel mai mult, ce kw a obtinut cele mai multe Page Visits, ce kw a avut cel mai mare Average Time on Site, ce kw a adus cel mai mare procent de vizite noi si ce kw a avut cel mai mare BR

Traffic Sources > Reffering Sites
Vezi de pe ce site-uri au intrat cei mai multi vizitatori, vezi ce procent de vizite noi a adus fiecare site, vezi ce BR a avut site-ul pentru vizitatorii de pe fiecare reffering site in parte, vezi care e Average Time on Site pe site pentru vizitatorii veniti de pe fiecare reffering site in parte.

Visitors > Map Overlay
Vezi de unde au intrat cei mai multi vizitatori – harta

Visitors > Visitor Trending > Visits
Vezi graphic
Vezi Time on Site – vezi in ce zile s-a stat cel mai mult pe site sit e gandesti ce ai facut in zilele alea la site sau daca rezultatul este datorat unor actiuni precedente.
Vezi BR – vezi in ce zile ai avut cel mai mare BR

Visitors > Loyalty
Vezi loialitatea vizitatorilor, ce procent din vizitatori au intrat o singura data, de 2 ori, de 3 ori ….15…50

Length of Visit
Cate vizite au fost cu durata de 0-10 secunde, 11-30 secunde, 31-61 secunde, .. 180 + secunde

Depth of Visit
Vezi cati vizitatori au vizitat o singura pagina, cate vizite au fost pe 2 pagini, 3, … 19, 20 + pagini