Promovare website: metode gratuite, success garantat
October 9, 2012
Proiectare si idei
October 28, 2012

Search Engine Marketing – ce este oare?

            Search engine marketing este o activitate care vine ca o completare a naturii noastre umane, deoarece sunt nascuti ca sa cautam si sa vanam, in acest caz, informatii.

Ce este search engine marketing –ul?

            Motoarele de cautare au existat pe internet inca dinaintea browser-elor, fiind motoare um de cautare textuale cu nume ciudate precum Archie sau Gopher. Mai tarziu insa, o data cu aparitia browser-elor grafice, a devenit cautarea online accesibila tuturor.

            Conceptul din spatele activitati de search engine marketing este destul de simplu. Atunci cand o persoana sau un om de afaceri online cauta pe internet anumite date cu ajutorul unui text box sau intr-o ierarhie de directoare, el se afla in „modul vanatoare”. Acest mod este unic deoarece denota faptul ca acea persoana cauta anumite informatii. Aceasta cautare intra la randul ei intr-un ciclu de cumparare sau de documentare asupra unui produs, serviciu, care sa satisfaca o nevoie prezenta sau viitoare.

            Activitatea de search engine marketing poate duce la obtinerea celui mai bun trafic, fie ca acesta vine din paginile de rezultate organice ale motoarelor de cautare, fi ca vine din rezultatele platite, sponsorizate ale motoarelor de cautare. Pentru a obtine un trafic perfect totusi, utilizatorii de internet trebuie sa inteleaga ca trebuie sa foloseasca activitatea de search engine marketing organica si anorganica in egala masura pentru a-si atinge scopurile.

De ce este activitatea de search engine marketing unica?

            Traficul rezultat din activitati de search engine marketing este unic deoarece: mesajele prezentate pe motoarele de cautare sunt non intrusive, mesajele tale neintrerupand actiunea de cautare ele fiind afisate doar atunci cand cel care cauta a gasit informatia necesara in ceea ce ii oferi tu.

            Activitatea de search engine marketing organica sua naturala combina cele mai bune practici tehnologice, uzabilitate, lingvistica si PR online. Acest lucru se datoreaza faptului ca foarte multe motoare de cautare isi bazeaza relevanta algoritmilor pe o combinatie de text pe care o vad pe un site sau pe o pagina, combinata cu elemente externe precum link-uri si preferinte ale utilizatorului.

            Acest tip de search engine marketing era o data usor de derulat, dar asta era situatia inainte sa existe peste 3 milioane de documente care sa fie in competittie pentru afisare in bazele de date ale motoarelor de cautare.