Cum poti sa modifici rezultatele locale Google
September 3, 2012
Extensie afisare venituri Google AdSense pentru Google Chrome
September 8, 2012

Optimizarea site-ului – top cinci greseliEste site-ul dumneavoastra in topul cautarilor pe motoarele de cautare? Daca raspunsul este nu, atunci este posibil sa aveti mult de castigat din optimizarea website-ului. Cu toate ca nu vreti sa pacaliti motoarele de cautare prin tactici dubioase, cu siguranta va doriti sa indicati ca fiecare dintre paginile dumneavoastra au destule informatii relevante pentru ca motoarele sa le afiseze in rezultatele cautarilor.

Top cinci greseli de optimizare a website-urilor
Daca vreti sa fiti gasit de principalele motoare de cautare, ar trebui sa cunoasteti deja importanta selectarii adecvate a cuvintelor cheie pentru paginile dumneavoastra. Iata cinci greseli facute de multi proprietari de site-uri si Internet marketer-i:
§ Greseala nr 5: Nu folositi un meta tag de descriere in codul HTML. Acesta este localizat in sectiunea superioara a paginii dumneavoastra si ar trebui sa contina o propozitie sau doua care sa-i convinga pe utilizatori sa va viziteze site-ul. Asigurati-va ca folositi cuvantul cheie principal si un cuvant cheie de sustinere in meta descriere. Aceasta este vizibila cand oamenii intreprind o cautare pe Google (este acea prezentare care apare dupa pagina de titlu).
§ Greseala nr 4: Nu aveti destule link-uri cu trimitere spre site. Atentie! Aceste link-uri trebuie sa fie de la site-uri relevante. De exemplu, daca site-ul dumneavoastra este despre caini, atunci aceste link-uri ar trebui sa fie de la directoare cu articole despre animale de companie, servicii de ingrijirea cainilor, ingrijitori, etc. Nu ar trebui sa faceti parte dintr-o ferma de link-uri care va furnizeaza mii de link-uri fara legatura tematica directa. De fapt, acest lucru va afecteaza reputatia pe Internet. Mai bine faceti parte dintr-un program unde oamenii aleg si sorteaza site-urile cu care vor sa stabileasca legaturi in functie de relevanta pentru subiect si calitatea site-ului.
§ Greseala nr 3: Nu folositi suficient de mult cuvantul cheie sau o faceti prea mult. Principalul dumneavoastra cuvant cheie ar trebui folosit in pagina de titlu, in primul paragraf si ar treebui sa apara si in mod natural in corpul continutului. Daca este posibil, incercati sa il utilizati undeva intr-un link de pe pagina si adaugati si cateva sinonime si cuvinte legate tematic.
§ Greseala nr 2: Nu vorbiti cu vizitatorii dumneavoastra. Pretuiti-i pe fiecare si propuneti-va sa construiti o relatie de durata cu ei. Oferiti un cadou gratuit in schimbul adresei lor de email si trimiteti-le un newsletter lunar.
§ Principala greseala de optimizare a website-ului: Site-ul dumneavoastra are un continut regurgitat, „informatie de mana a doua”. Acest lucru este probabil ilegal (in 99% dintre cazuri), iar motorul de cautare va va penaliza. Daca nu aveti timp sa creati un continut unic si original care sa-i intereseze pe vizitatorii dumneavoastra, angajati pe cineva care o poate face. Pana la urma, trebuie sa furnizati informatii de calitate, produse si servicii, iar site-ul dumneavoastra este un instrument important de comunicare cu viitorii sau potentialii clienti. Aratati-le cat de mult va pasa furnizandu-le un continut original si interesant care nu este disponibil in alta parte.