Tehnici de promovare website
March 21, 2011
SEO si prima pozitie pe motoarele de cautare
April 15, 2011

Social media marketing-ul a evoluat foarte mult in lume (precum si in Romania), chiar fulminant din punctul de vedere al retelelor sociale. Toata lumea este pe net, se expune, impartaseste cu ceilalti ce are de la poze pana la filme, vorbeste intr-una, isi exprima tristetea sau bucuria prin linkuri, empatizeaza, palavrageste … adica fac toate actiunile cerute de roata marelui public. Caracteristica cea mai mare este lejeritatea si deschiderea catre comunicare.

Canalul fiind deschis, apare marketerul (evident cel online, din moment ce titularul offline inca nu stie sa planifice prea bine). Acest marketer se uita si isi freaca mainile de bucurie – wow ! cat public ! si cat de lejer este sa ii captezi atentia ! Si uite asa se apuca de comunicat si de facut ceea ce se numeste ”Social Media Marketing”.

Campul de actiune este format din bloguri si actiuni de blogging, microblogging (Twitter), retele sociale de afaceri, de prieteni sau de distractie (LinkedIN, FaceBook, Hi5, etc), situri care dau posibilitate uploadului de fisiere audio si video (Youtube, Trilulilu), forumuri, situri de sharing sub orice forma. Caracteristica acestor mici campuri de bataie este ca sunt MULTE si ca oricine se poate pierde usor intre atatea situri, adrese web si mai mult, atatea posibilitati. Nu costa atat de mult bani, cat imens de mult timp. Oricare ar fi planul companiei, de la cresterea imaginii si pana la obtinerea de prospecti sau abonati la newsletter, timpul este resursa principala care o companie trebuie sa o aiba.