Promovare website in 3 pasi
January 14, 2011
Google declara razboi fermelor de continut si schimba algoritmul de cautare – cine va fi afectat
February 28, 2011

Daca esti proprietarul unui site, indiferent ca este doar un blog personal sau site-ul companiei tale, cu siguranta vei vrea sa te ocupi de promovarea acestuia, chiar daca nu intentionezi sa scoti bani din aceasta promovare. Ce sens are un site fara vizitatori?

Ai nevoie de o buna promovare a site-ului tau pentru a face vizitatorii sa revina. Sa fim seriosi, cine vrea vizitatori care ajung din intamplare pe site-ul tau accesand o reclama si care nu mai revin apoi? Promovarea site-ului tau trebuie sa reuseasca sa iti aduca clienti care revin, care interactioneaza cu tine, care se aboneaza pentru a ramane la curent si care, bineinteles, iti cumpara produsele.

Este simplu sa iti fidelizezi vizitatorii daca esti bine documentat in ce inseamna promovarea de site-uri online si mai ales in dinamica sociala a pietei de profil. Printre cele mai eficiente metode de promovare a site-urilor se numara optimizarea motorului de cautare, publicitatea de tipul „pay per click” si folosirea retelelor publice de socializare cum ar fi Twitter, Facebook etc.
Site-ul tau nu isi va atinge potentialul maxim decat atunci cand isi fidelizeaza vizitatorii, lucru ce poate fi atins printr-o buna strategie de promovare a site-ului. Este extrem de important sa iti organizezi o strategie de promovare a website-ului tau foarte bine pusa la punct pentru ca altfel vei pierde bani si timp doar pentru a atrage si mai multi vizitatori care vin si pleaca.
Asadar, ce strategie de promovare a site-ului tau trebuie sa adopti pentru a-i determina pe vizitatori sa revina? In primul rand, poti sa iti organizezi o lista de contacte carora sa le trimiti emailuri frecvente cu noutati sau oferte speciale. Prin aceasta modalitate de promovare website tii vizitatorii la curent cu ultimele noutati care ii poate interesa.

Daca vrei o modalitate de promovare site-ului tau care contine diverse produse, atunci poti alcatui un catalog pe care posibilii clienti il pot primi via email.
Pentru a asigura succesul acestei metode de promovare a site-ului, trebuie sa te asiguri ca exista destule persoane care se aboneaza la newsletter. Pentru a face acest lucru posibil, trebuie sa le oferi ceva in schimb, o competitie online la care pot castiga ceva. Oamenilor le place foarte mult sa primeasca lucruri cu putin efort si mai ales gratis.

Succesul acestui mod de promovare a site-ului depinde si de bugetul de care dispui, adica de lucrul pe care il pui in joc. Poate fi chiar un produs de a carui promovare vrei sa te ocupi sau poate fi ceva mai creativ. Ceea ce trebuie sa stii este ca un premiu mare nu este intotdeauna mai eficient in acest tip de promovare a site-ului tau. Uneori, o solutie creativa isi face treaba mai bine.
Asadar, pentru fidelizarea vizitatorilor este nevoie de o metoda de promovare a site-ului eficienta, care sa includa pe de o parte informarea permanenta a potentialilor clienti, iar pe de alta parte o modalitate de a ajunge la acestia.