Promovare website: cum faci vizitatorii sa revina?
February 23, 2011
Tehnici de promovare website
March 21, 2011

Google iubeste continutul. Pe cel original, desigur, pentru ca pe cel duplicat ( copiat – preluat de pe alte site-uri) il penalizeaza.

Google a declarat “razboi” impotriva celor care genereaza spam si promoveaza continut duplicat sau irelevant pe web. Google a anuntat ca modificarile pe care le efectueaza vor fi substantiale in ceea ce priveste algoritmul de cautare, pentru ca utilizatorii sa primeasca rezultate relevante atunci cand efectueaza cautari online. Se renunta la site-urile care nu sunt relevante si au acelasi continut – continut duplicat, cu scopul ca acestea sa nu mai existe in cautari.

 

Google declara razboi fermelor de continut si schimba algoritmul de cautare – cine va fi afectat ?

Principalele site-uri care vor fi afectate de aceasta schimbare de algoritm sunt fermele de continut – portaluri, blog-uri – site-uri ce renunta la postarea continutului de calitate in favoarea unei promovari – optimizari foarte bune pentru motoarele de cautare (SEO), site-uri cu continut duplicat – preluat de pe alte site-uri, precum si site-urile care pur si simplu sunt “nefolositoare”. Aceste site-uri care vor fi excluse la un moment dat din cautari sunt ferme de continut – site-uri al caror scop este atragerea unei cantitati cat mai mare de trafic cu scopul de a putea vinde cat mai multa reclama.
Dupa spusele celor de la  Google, site-urile relevante, de calitate, care posteaza continut original, precum  studiile si rapoartele de calitate, vor fi avantajate foarte mult de schimbarea  algoritmului de cautare.

“Google depinde de continutul relevant si original generat de site-uri de calitate din toataa lumea si  responsabilitatea noastra, a celor de la Google, este de a incuraja un ecosistem sanatos”, sustine un reprezentant al companiei Google.

La inceput schimbarile generate de noul algoritm vor putea fi vizibile in SUA, ulterior aceste schimbari putand fi vizibile si in alte tari.

Sursa originala a articolului se gaseste pe blogul celor de la Google.