Procesul “organic” pozitionare site
February 14, 2010

Procesul: Identificarea unor termeni de trafic relativ ridicat de căutare sau fraze cheie care au o relaţie foarte legata cu industria dumneavoastră de afaceri sau site-ul care este promovat, dar prea puţine de agenţii de publicitate au facut campanii de publicitate pe aceste fraze sau cuvinte cheie. Pentru 0.10 dolari un clic (uneori mai puţin), vă puteţi construi un branding si vizibilitatea site-ului. Asiguraţi-vă că pentru a servi clientilor necesita muncă, până la realizarea unui conţinut atat de mare, unic si relevant, încât obiectivele exacte, ceea ce se caută si se doreste – o listă de resurse, multe articole informaţionale pe site sau modalitati similare de promovare.

Dacă dă rezultate excelente într-o căutare, căutătorii isi vor aminti de site, vor dori sa vă re-viziteze şi, ocazional, să scrie despre site şi ce anume se leagă de site. Aceste lucruri se pot construi cu mai putina cheltuiala prin SEO, care este pe un termen indelungat.

optimizare_site

Rezultate : Campaniile de această dimensiune poate fi oriunde de la câteva zeci de la câteva mii de vizitatori pe zi, în funcţie de bugetul dvs. În orice caz, asiguraţi-vă că a avea unele elemente de acţiune pentru vizitatori pe care acestia să le urmeze şi urmăriţi facand rapoarte de analiză ale site-ului pentru a va asigura că sunteţi în aducerea valorii reale cu termenii sau frazele cheie pe care le-aţi ales (de exemplu, în cazul în care rata de abandon este de 75% +, aveţi nevoie pentru a aborda altfel ceva).

Optimizare deeplink-uri – rol foarte important in SEO

Este foarte important sa optimizati si paginile interne (secundare) ale site-ului. Un deeplink este important pentru utilizator, fata de pagina principala il poate aduce pe vizitator direct la rezultatul dorit, fara ca acesta sa fie nevoit sa caute in site. Ce este un deeplink? Un deeplink este un link direct dintr-un site catre o pagina interna (secundara) a site-ului dumneavoastra.

Exista directoare web in care se poate inscrie o pagina interna, directoare web care accepta deeplink-uri, unele sunt cu plata, altele gratis. Insa nu sunt foarte multe directoare web de acest gen. Este foarte importanta si structura interna a link-urilor (internal linking), modul in care sunt dispuse link-urile de la o pagina la alta in interiorul site-ului. In site trebuie trimise link-uri catre alte pagini pe care dorim sa le optimizam, folosind cuvinte cheie pentru care vrem sa optimizam respectivele pagini. Acel cuvant cheie care se optimizeaza in pagina trebuie sa fie si in pagina respectiva corect pozitionat, inclusiv prin folosirea tag-urilor <h1>..<h6>.