SEO, proces si rezultate
February 14, 2010
Promovare site: modalitati gratuite, succes garantat
February 14, 2010

Procesul “organic” de imbunatatire pentru pozitionare site in cadrul motoarelor de cautare

SEO inseamna optimizarea pentru motoarele de cautare, adica site-ul trebuie sa fie SEO-friendly (prietenos fata de motoarele de cautare) pentru a avea ca rezultat o pozitionare site optima. Foarte multi vizitatori ajung pe site-ul tau in urma motoarelor de cautare (cautari organice), deci motoarele de cautare sunt una dintre principalele surse de vizitatori pentru site-ul tau. Sansele pe care le are site-ul tau la o pozitionare site buna si sa fie gasit de vizitatori prin intermediul motoarelor de cautare cresc odata ce site-ul va fi optimizat pentru aceste motoare de cautare. Prin urmare cu cat site-ul tau este optimizat mai bine pentru motoarele de cautare, cu atat numarul de vizitatori se mareste. SEO – optimizarea pentru motoarele de cautare se poate dovedi inutila si ineficienta in cazul in care aveti doar o initiativa slaba de actiune.

promovare site

Este necesar un volum relativ mare de munca, in cazul in care vreti sa va

asigurati ca totul merge bine trebuie sa efectuati si o monitorizare a procesului de evolutie. Totul trebuie sa fie clar, trebuie sa aveti motivatie si indemnul la actiune trebuie sa fie puternic pentru a obtine ca rezultat o pozitionare site dorita.

3 factori importanti pentru SEO

* Cuvintele si expresiile cheie

Cuvintele si expresiile cheie sunt foarte importante pentru pozitionarea site-ului. Cuvintele cheie sunt acele cuvinte dupa care un utilizator face o cautare pe un anumit motor de cautare. In urma optimizarii dupa un anumit cuvant cheie sau dupa o anumita expresie cheie, site-ul va fi pozitionat mai sus in rezultatele cautarilor. Google iubeste continutul nou si relevant, asa ca optimizarea pentru aceste cuvinte cheie trebuie sa se realizeze in jurul acestui continut. Expresiile cheie au aceeasi semnificatie si acelasi comportament ca si cuvintele cheie, fiind insa compuse din unul sau mai multe cuvinte cheie.

* Titlul paginii web


Titlul unei pagini web reprezinta informatia afisata in partea stanga sus a browser-ului tau web si este important pentru o pozitionare site buna. Textul informativ de acolo poate afisa titlul paginii sau o scurta descriere a acesteia. Titlul trebuie sa fie semnificativ si relevant fata de continutul paginii web si sa nu contina un excess de cuvinte cheie. Relevanta titlului inseamna ca acesta trebuie sa corespunda cat mai aproape de 100% cu continutul paginii web.

* Densitatea cuvintelor cheie

Densitatea cuvintelor cheie reprezinta numarul de cuvinte cheie impartite la numarul total de cuvinte al paginii web. De exemplu la 500 de cuvinte totale si 10 cuvinte cheie, densitaatea cuvintelor cheie este de 2 %. O densitate normala si recomandata variaza intre 2% si 7%. Daca densitatea cuvintelor cheie este mai mare de 7%, se considera abuz de cuvinte cheie, iar daca este mai mica nu are importanta si impactul este nesemnificativ.