12 metode excelente de promovare a unui site

1.Obtine link-uri cu autoritate: continutul de calitate, credibilitatea domeniului si promovarea corecta fac diferenta.  Concentreaza-te si pe social media si retelele de socializare informationale.

  • continut de calitate — research pe topicuri de care oamenii sunt foarte interesati si le-ar da share.
  • credibilitatea domeniului — nivelul de expertiza se aplica pe continut
  • promovarea corecta — targetarea celei mai bune audiente pentru continutul tau intr-un mod personal.

2.Efectueaza research si planificare strategica pentru campania ta, oportunitati si resurse, monitorizare KPI.

3.Scrie continut bazat pe research facut de tine si privit dintr-o perspectiva unica. Scrie continut impresionant, original, care sa faca vizitatorul sa vrea mai mult. Publica articolul. Include date, statistici. Oamenii iubesc asta.

4.Linkeaza catre cei mai mari lideri din piata, leaga-te de ceva ce au spus sau au facut legat de topicul tau. E posibil ca liderii sa iti urmeze link-ul, si vor gasi articolul tau, care merita mentionat. Link-uri pentru care altii platesc vor fi obtinute gratis de catre tine.

[wp-like-locker]

5.Optimizarea link-urilor interne este foarte importanta. Tehnicile SEO s-au imbunatatit. Se permite o indexare mai rapida.

6.Afla autorii care participa la publicarea de continut pe diverse site-uri, in guestbook-uri. Cauta-i dupa cuvant cheie sau/si nume. Vei fi surprins cate posibilitati de linkbuilding vei gasi.

7. Creeaza un design placut cu o uzabilitate buna. Un site cu un design placut va obtine mai multe link-uri.
8.Continutul informational atrage mai multe link-uri decat cel comercial. Ghiduri, review-uri, blog-uri, stiri, poze, INFOGRAFICE, graphs.

9.Creeaza autoritate. Odata ce obtii autoritatea ai nevoie de foarte putine link-uri cu anchor text pentru a ranka.

10.Analizeaza concurenta ca sa stii ce fel de linkbuilding sa faci. Intelege ce fel de link-uri ai nevoie analizand competita si tipul lor de link-uri.

Tool-uri:

  • Google Trends
  • Search metrics
  • Open Site Explorer
  • Majestic SEO
  • Wordle.net
  • Keyword Country

Analiza link-urilor:

  • Open site explorer
  • Anchor text
  • Link profile
  • Keyword Country

Tool-uri pentru link building:

  • Internet business promoter
  • Raven

11.Opteaza pentru link exchange 3 way. Sunt cele mai bune.

12.Creeaza o lista cu prospecti de la care poti obtine link-uri. Sunt cele mai rapid posibil de obtinut.

Cateva metode de a obtine link-uri:

  1. Video
  2. Webinarii
  3. Long-form content – daca ai mai multe postari articole pe site, reuneste-le, fa un ebook si distribuie-l
  4. Continut Q&A   participa in forumuri Q&A precum LinkedIn Answers, Quora sau site-uri specifice de nisa.
  5. Studii de caz – creeaza un studiu de caz espre cum ai facut tu – link-uri sau orice legat de o nisa.
  6. White papers – creaza rapoarte de calitate sau ghiduri
  7. Podcasts – continut audio
  8. Creeaza prezentari, slideshow-uri
  9. Creeaza infografice
  10. Ofera lucruri gratis in schimbul unui link: exemplu templates
  11. Scrie review-uri bune despre anumite produse si vei obtine link-uri.
  12. Daca ai un eveniment multe site-uri de stiri vor publica acest lucru dandu-ti link.
  13. Creeaza o aplicatie si vei obtine link-uri
  14. Daca ai un numar cu 1-800 multe cataloage iti vor da link pentru ca firma ta se afla in ele.
  15. Daca ai interviu cu un specialist din nisa ta, multi vor vrea sa distribuie si vei obtine link-uri
  16. Posteaza o oferta sau cerere si vei obtine link-uri, oferta/cererea ta va fi  distribuita.
  17. Foloseste relatiile tale ca sa obtii link-uri de la ei.
  18. Devenind o sursa de stiri vei obtine link-uri
  19. Ofera poze cu drept de autor in schimbul unui link.
  20. Google trebuie sa vada ca ai autoritate si ca pastrezi o metrica.

Cativa factori SEO:

  1. Anchor textul
  2. Popularitatea link-urilor externe
  3. Diversitatea surselor de link-uri
  4. Cuvintele cheie in titlu
  5. Credibilitatea domeniului bazata pe distanta de la link-ul cu autoritate
  6. Diversitatea, varietatea profilului de link-uri

Cateva sfaturi:

– Cateva links de la site-uri diferite valoreaza mai mult decat multe link-uri de la acelasi site.
Cand iei astfel de link-uri demonstrezi ca multe surse iti gasesc continutul util.
– obtine link-uri deep – si catre alte pagini din site, demonstrezi ca tot site-ul tau e interesant/de calitate.
– axeaza-te pe link-uri regionale, mai ales cele cu autoritate, sunt mai importante ca autoritate.
– axeaza-te si pe link-uri de la site-uri informationale de autoritate din nisa ta.
– linkeaza prin anchor text
– Social bookmarking, community participation si guest blogging sunt foarte bune
– concentreaza-te pe calitate si nu pe cantitate.

[/wp-like-locker]